CULTURA
El circ Raluy realitzarà dissabte una sessió especial per recaptar diners pels damnificats de Haití
19/01/2010 - 9:35
1 opinions 1 opinions   imprimir  enviar a un amic   disminuir la grandària de la lletra augmentar la grandària de la lletra  

Els moments artístics més emblemàtics de la història "viatgera" de la saga Raluy. Aquest és l'eix principal de la nova producció que el Circ Raluy portarà aquests dies a la ciutat. I és que el conegut Circ ha inclòs la ciutat en la seva gira per Catalunya per presentar el nou espectacle format per números dels diferents països visitats en les seves grans gires internacionals, a través de coreografies i de les disciplines més típiques de països com Itàlia, Grècia, Hongria, Canadà, etc. Així, el circ arribarà dijous a la ciutat per realitzar diverses actuacions. En aquest sentit, davant el terratrèmol que va patir Haití el passat 12 de gener, els membres del Circ Raluy han decidit realitzar aquest dissabte una sessió especial per recaptar diners que l'entitat donarà integrament pels damnificats d'aquesta tragèdia. En aquest sentit, la sessió especial tindrà lloc aquest 23 de gener a les 12.15 hores.

D'altra banda, el circ estarà a la ciutat, concretament al parc de Ca l'Estrada, fins al proper 31 de gener, i efectuarà diverses sessions. Així, dijous realitzarà una actuació debut a les 19.30 hores. La resta de dies laborables, però, la representació serà a les 18.30 hores. D'altra banda, els dissabtes hi haurà dues sessions (17 i 19.30 hores) i diumenges també (12.15 i 17 hores). Els dilluns i dimarts el circ es prendrà un descans.

 

  imprimir imprimir  mostrar en pdf mostrar en pdf  enviar a un amic enviar a un amic
favorits  facebook  twitter  del.icio.us  digg it!  meneame
Opinions (1)envia la teva opinió envia la teva opinió
1 | francesc 24/01/2010 21:49
Un espectacle fora de la carpa,els magirus,mercedes i scania,camions de bombers de altres épocas,pro en perfecte estat de conservació i manteniment