Ja estan a la venda les butlletes del Sorteig d’Or de Creu Roja

El sorteig tindrà lloc el proper 23 de juliol a Ceuta. Les butlletes, a un preu de cinc euros, es poden adquirir a les oficines de la Creu Roja i en altres punts de venda específics del Sorteig d’Or

El Sorteig d'Or, una de les principals fonts de finançament de projectes socials i humanitaris de Creu Roja, ja està en marxa. Enguany, el sorteig, que arriba al 30è aniversari, compta amb un primer premi que està valorat en 125 quilos d'or, però hi ha més de 1.200 premis en joc. A més, les persones que tinguin una butlleta no premiada entraran en el sorteig de sis viatges per visitar projectes de cooperació internacional. D'aquesta manera, la recaptació obtinguda es destinarà a projectes de la Creu Roja per cobrir les necessitats de les persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social. En aquest sentit, les butlletes estan il·lustrades amb dibuixos que fan al·lusió a activitats concretes de l'entitat.

Per això l'entitat ha posat a la venda 11 milions de butlletes, de les quals 18.000 estan disponibles a l'oficina comarcal de Creu Roja Sabadell-Vallès Sud. En aquest sentit, les persones interessades poden adquirir les butlletes, a un preu de cinc euros, a les oficines de la Creu Roja, en punts de venda específics del Sorteig d'Or, o a través d'administracions de loteria, bancs, caixes d'estalvi o rurals, estacions de servei, oficines de Correus i Telègrafs, supermercats i en alguns establiments comercials. Així mateix,l'adquisició de butlletes també es pot realitzar a través de la pàgina web de Creu Roja i mitjançant els caixers de xarxa 4B i La Caixa. Així mateix, Creu Roja té previst oferir també les butlletes en diferents esdeveniments socials que s'organitzaran en diverses poblacions, com ara a Mollet.

El sorteig tindrà lloc el proper 23 de juliol a Ceuta.

 

Edicions locals