Conscienciar sobre què és Europa i lluitar contra l’abstenció, els dos grans objectius d’ICV-EUiA

Joan Herrera i Toni Barbarà van visitar Mollet, on van fer un míting juntament amb els molletans Noemí Fernández i Antonio López

En el marc de la campanya electoral per les properes eleccions europees, ICV-EUiA va organitzar dissabte a la tarda una festa-míting on van assistir el diputat al Congrés per ICV, Joan Herrera, i el candidat d'EUiA, Toni Barberà. Joan Herrera va insistir durant l'acte que " hi ha molta gent que no va a votar mai, i en aquestes eleccions és essencial que ho facin". "El proper cap de setmana es decideix cap a on va aquesta Europa", explicava Herrera, que també va afegir que "en aquestes eleccions es pot anar a votar amb tranquil·litat i es pot votar cap a l'esquerra ecologista, com és Iniciativa." Per últim, el diputat va afirmar que "esperem el màxim suport, que vingui a votar la màxima gent possible". Pel que fa al candidat d'EUiA per a aquestes eleccions, Toni Barberà, va reconèixer que "és un bon moment per fer valoració de la campanya, però som plenament conscients de la dificultat que suposa fer una campanya i sabem que la situació és complexa." Barberà va lamentar que "durant molts anys no s'han explicat les coses com cal; en el desànim habitual dins de la política s'hi suma la desconeixença de què és Europa".

A més, l'acte va comptar amb la presència de la portaveu del grup municipal d'ICV-EUiA, Noemí Fernández i el regidor i coordinador d'EUiA, Antonio López. Dins de l'eslògan "Crisi de dretes, solucions d'esquerra", s'hi amaguen molts objectius, entre els quals en destaquen el de conscienciar sobre què és Europa i lluitar contra l'abstenció.

 

Edicions locals