El Club de Tennis Mollet organitza jornada de portes obertes amb un torneig de 12 hores de Futbol 7
Albert Costa i Francis Roig van protagonitzar un clínic de tennis pels més menuts. En aquest sentit, Costa i Roig asseguren que el més important és “que els nens gaudeixin jugant a tennis i es transmeti la il·lusi&
En una setmana molt agitada pel Club de Tennis Mollet, res millor que finalitzar-la amb una jornada de portes obertes i diverses exhibicions esportives. Dies enrere el club va estrenar nous vestuaris i dissabte va organitzar el dia de portes obertes i la nit del social. L'activitat va començar a primera hora del matí amb l'inici del torneig de 12 hores de Futbol 7. El guanyador d'aquest torneig va ser un equip de Lleida i en segona posició, l'equip que presentava el Club Tennis Mollet. Més tard, es van realitzar dos clínics; el primer de pàdel i el segon de tennis. En aquest últim van ser convidats els capitans de l'equip espanyol de Copa Davis Albert Costa i Francis Roig. En relació amb l'activitat en la qual van participar, Costa i Roig asseguren que el més important és "que els nens gaudeixin jugant a tennis i es transmeti la il·lusió que l'esport desprèn". A més, tots dos van fer èmfasi en el fet que el Club de Tennis Mollet els va donar l'oportunitat de fer veure els nens quina és la importància que té l'esport i la disciplina que aquest requereix.
A l'acte també va assistir-hi l'alcalde Josep Monràs, molt vinculat a les activitats esportives de la ciutat, qui va assegurar que "el Club Tennis Mollet està fent una promoció molt important de l'esport i gràcies a l'Albert Costa i en Francis Roig es crea molta expectativa". El president del club, Luís Martínez, es mostra molt satisfet amb la jornada, que segons explica, va acabar en una gran festa.