Mollet a mà i Watch Publicitat arriben a un acord per potenciar el comerç local
L’acord s’emmarca dins la campanya de ‘Mollet a mà’ amb el comerç local, que la revista va iniciar ara fa uns mesos
Amb l'objectiu de continuar potenciant el comerç local, 'Mollet a mà' ha signat un conveni amb l'empresa Watch, que porta en exclusiva la publicitat exterior dels opis urbans, com ara els que es troben a les parades de bus. En aquest sentit, l'acord al que han arribat les dues empreses permetrà potenciar l'efectivitat en el camp publicitari als clients locals. Així, 'Mollet a mà' i Watch ofereixen la possibilitat d'anunciar-se a la revista i als opis urbans a un preu molt especial i amb nombroses avantatges.
Aquest projecte s'emmarca dins la campanya 'Mollet a mà' amb el comerç local, que es va posar en marxa el passat mes de setembre. Sota el lema 'Compra a Mollet, hi ha de tot', la revista i el portal digital molletama.cat volen recolzar el comerç molletà abans de l'arribada de les compres de Nadal.