La iniciativa de Mollet Comerç supera les 2.000 targetes emeses

Els comerciants llancen aquesta setmana la primera promoció d’aquesta targeta, en que els clients podran aconseguir una ampolla de cava de Parxet

Ara fa unes 3 setmanes, els comerciants presentaven la targeta Mollet Comerç, una iniciativa que es presentava com una oportunitat per aconseguir importants avantatges i descomptes. En aquest sentit, el regidor de Comerç, Dani Novo, assegura que, fins al moment, ja s'han emes més de 2.000 targetes i hi ha més de 120 establiments adherits. Així, des de La Caixa, entitat a la que està adherida la targeta, asseguren que cada cop són més els clients i els comerços que s'apropen a l'entitat bancària per adherir-se a aquesta campanya.

I amb aquest objectiu de fomentar les compres a la ciutat, els establiments llencen aquesta setmana la primera promoció de la targeta Mollet Comerç. D'aquesta manera, les persones que comprin amb la tarja aniran acumulant punts fins obtenir una ampolla de cava de la marca Parxet, col·laboradora en altres ocasions amb la ciutat.

La campanya de Mollet Comerç, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament, anirà renovant les promocions cada mes o mes i mig, explica el president de la Federació de Comerços a Mollet. I és que, segons l'alcalde Josep Monràs, "comprar a Mollet és més còmode, més amable i a més té premi".

 

Edicions locals