El parc de Ca l’Estrada acollirà la nova edició de FIMO

Fira Mollet tindrà lloc el primer cap de setmana d’octubre.  Les empreses fidels a la cita podran aconseguir fins a un 25% de descompte en la inscripció

El parc de Ca l'Estrada serà l'espai que acollirà, enguany, la setena edició de FIMO. D'aquesta manera, l'equip de Govern ha triat aquesta proposta perquè "passem de 12.000 [pla de les Pruneres] a 20.000 metres quadrats d'espai" i afegeixen: "És un nus de connexions i compta amb zones properes d'aparcament". Aquesta, però, no serà l'única novetat d'aquesta fira bianual, sinó que, a partir d'ara, l'espai comptarà amb un monogràfic, enguany dedicat a la salut i el benestar. A més, com ja va passar en la darrera edició, FIMO també acollirà l'Agromercat, la Mostra Gastronòmica i el Mercat dels Vehicles d'Ocasió.

Així, a partir d'aquesta setmana, s'iniciarà la comercialització dels diferents espais de la Fira del comerç, la indústria i els serveis del Baix Vallès (FIMO). "Hi ha empreses que ja han trucat per demanar informació pel seu compte, i això és un bon símptoma", explica el regidor de Comerç, Dani Novo. Tot i això, l'Ajuntament anunciava ahir que tant des de l'organització com des de les empreses proveïdores s'ha fet un "esforç" per disminuir la despesa d'inscripció. En aquest sentit, la rebaixa, en comparació amb altres anys, és d'un 15%, tot i que les empreses participants en d'altres edicions tindran altres bonificacions. "Premiem la fidelització, de manera que una empresa que ja ha participat altres cops pot tenir fins a un 25% de descompte", afegeix Novo. A més, l'Ajuntament està parlant amb la Federació de Comerç de Mollet perquè els comerços associats a aquesta entitat també disposin de bonificacions per participar a FIMO.

I és que, per l'equip de Govern, aquesta és una oportunitat. És per això que s'ha realitzat una campanya de comunicació per explicar que "en un moment de certa dificultat no s'han d'aturar, davant aquesta realitat cal tirar endavant" assegura Victòria Caballero, gerent de MercaMollet. La campanya també mostra als possibles participants missatges positius entorn aquesta Fira. "Per vendre el teu producte has d'aconseguir generar atracció cap al teu producte", afirmava l'alcalde Josep Monràs, tot assegurant que a FIMO "les empreses podran exposar els seus productes i captar l'atenció dels seus clients".

 

Edicions locals