Victòria fàcil de la UE Molletense davant un inofensiu Singuerlin
La pólvora dels locals a la davantera permet als molletans guanyar per 4-0. L'entrenador del primer equip, Antonio Filgaira, reconeixia que "no hem fet un bon primer temps, però després ho hem pogut arreglat"
La UE Molletense compta els partits per victòries. Ja són diverses les jornades en les que els molletans no es deixen cap punt i cada vegada l'ascens es veu més a prop. Aquest cap de setmana la víctima ha estat el Singuerlin, setè classificat. El partit no va poder començar millor pels locals. Quan encara la gent estava arribant al camp municipal de la Zona Sud, Dani Benito ja havia anotat el primer gol del seu equip. Així, els blanc-i-blaus van disposar de les millors ocasions durant la primera part, però no van estar encertats de cara a porta i van permetre que el rival s'anés viu als vestuaris.
La segona part va ser diferent a la primera. El que abans era un encontre plàcid, s'havia convertit en un partit dur, amb ball de targetes grogues i expulsions de diversos jugadors suplents i del massatgista rival per protestar. Tot i així, els molletans van continuar assetjant l'àrea rival fins que al minut 51 Fernando feia el segon per donar tranquil·litat. Pocs minuts més tard, al 59, era Pollo qui anotava després d'un refús del porter. Encara quedava temps i Roberto va aprofitar els pocs minuts que va tenir per arrodonir la victòria. La nota negativa del partit es va produir en l'últim minut, quan diversos jugadors d'ambdós equips es van enfrontar en una picabaralla.
L'entrenador del primer equip, Antonio Filgaira, reconeixia que "no hem fet un bon primer temps, però després ho hem pogut arreglat". El tècnic molletà creu que el bon rendiment del grup es deu en bona part a "la solidesa defensiva, ja que som l'equip menys golejat de la Lliga". Malgrat l'excel·lent trajectòria del seu equip, Filgaira és humil: "Tenim que anar partit a partit, poc a poc, fent les coses bé i jugant com fins ara". La propera jornada la UE Molletense visita el camp del Masnou.