L’arrossada popular a Gallecs aplega unes 150 persones

L’acte va ser organitzat per l’Associació de Veïns de l’Espai Rural de Gallecs amb la col·laboració de la colla dels Morats

Ni el mal temps ni la pluja van poder impedir que la paella esdevingués la protagonista del cap de setmana a Gallecs. I és que diumenge l'Associació de Veïns de l'Espai Rural de Gallecs, amb la col·laboració de la colla dels Morats, va organitzar una arrossada popular que va aconseguir aplegar unes 150 persones. Per un mòdic preu de deu euros, els assistents a l'acte van poder gaudir d'amanida, beguda, postres i del plat estrella: un plat d'arròs elaborat amb productes del camp de Gallecs, ja fos amb carn o vegetarià, i pel que es van utilitzar 35 quilos d'arròs.

"La idea va sorgir arran de la paellada solidària que vam organitzar per Haití i vam pensar que seria una bona idea organitzar-ne una altra en un ambient rural com Gallecs, és per això que un membre de la colla que té un hort aquí a Gallecs es va posar en contacte amb l'associació de veïns per tal d'organitzar-la de forma conjunta. És el primer cop que treballem junts i esperem que no sigui l'últim", explica Carles Ozaes, cap de colla dels Morats. "L'objectiu d'aquesta arrossada és el de gaudir de l'espai de Gallecs, tan bonic i emblemàtic, i ja de pas donar a conèixer encara més la nostra colla", afegeix Ozaes. A banda de l'AV de l'Espai Rural de Gallecs i la colla dels Morats, en aquesta arrossada també van col·laborar l'Associació de Veïns de Can Pantiquet - La Casilla, i entitats locals com el BCC, Bodegas Zaga, Estanc Penya i Llibreria L'Illa, amb la venda de tiquets.

 

 

Edicions locals