El Mercat Municipal ja té nou paviment antilliscant

L’equipament municipal va romandre tancat durant deu dies d’agost per millorar el paviment de la sala de vendes, que estava deteriorat. El nou paviment és multicapa i antilliscant

Durant la primera setmana del mes d'agost el Mercat Municipal de la ciutat va romandre tancat. El motiu: les obres de reforma i millora de l'espai que es van dur a terme durant aquests dies. I és que desprès de quinze anys d'activitat ininterrompuda en aquest equipament municipal, algunes zones del paviment es trobaven deteriorades amb esquerdes i d'altres desperfectes. Així, les obres van suposar la instal·lació d'un nou paviment multicapa i antilliscant.


Aquestes reformes han implicat un pressupost total de 31.000 euros que es van destinar especialment a la millora i la reforma del paviment de la sala de vendes. L'import total d'aquestes obres de millora ha estat assumit per l'Ajuntament de la ciutat i pels paradistes del Mercat Municipal.

 

Edicions locals