Vallès Visió, mitjà de referència per a 24.000 vallesans

El web de de la televisió supera les 200.000 visites en nou mesos

El Consorci Teledigital Mollet ha presentat avui el primer estudi d'audiència de la televisió del Vallès Oriental, Vallès Visió. Amb només nou mesos de vida, aquest canal s'ha convertit ja en el mitjà de referència del territori per a conèixer l'actualitat més propera. L'estudi, realitzat per l'empresa Infortècnica sobre una mostra de més de 500 persones, destaca que un 60% de la població del Vallès Oriental coneixen el canal i que uns 24.000 espectadors segueixen els seus continguts de manera regular i amb una quota de 2.500 espectadors al dia dedicant-li una mitjana de 20 minuts.

 

En total, el share de Vallès Visió és superior al 2% respecte al territori analitzat. Una xifra similar al share que poden tenir altres canals generalistes de la TDT, com per exemple el Canal 33. Aquestes dades són, pel president del Consorci Teledigital Mollet, Josep Monràs, "molt satisfactòries, ja que indiquen la fortalesa d'aquest canal". Monràs també ha destacat que el fet que el 60 % de la població conegui la marca "Vallès Visió" és sinònim que el canal està molt arrelat entre la població i que, "tot i que queda recorregut per fer, aquestes xifres indiquen que anem per molt bon camí".

 

La franja horària amb més audiència de Vallès Visió és el vespre i els programes que més interès aixequen són els dos informatius, tant el de les 13 h. com el del les 20.30 h., l'espai d'entrevistes Parlem-ne i les retransmissions esportives. Aquestes xifres se sumen a les més de 200.000 visites del portal web de Vallès Visió. Els programes són coneguts per més d'un 40% de la població i la seva puntuació mitjana s'apropa al 7.

 


El web de Vallès Visió supera les 200.000 visites en nou mesos


La pàgina web de la televisió del Baix Vallès ha superat ja les 200.000 visites quan fa poc més de 9 mesos que es va posar en funcionament, la qual cosa significa una mitjana que supera les 700 visites diàries. El 4 d'octubre fou el dia en què el web va tenir més visitants: 1.122 persones hi van fer alguna consulta coincidint amb la celebració de FiraMollet. Des de llavors, el web ha anat incrementant la seves xifres i, per exemple, aquesta darrera setmana, des del dia 5 de gener, la mitjana de visites supera les 900 i el dia 7 va tornar a superar el miler de visitants que, en bona part, van voler veure per Internet la cavalcada de Reis del seu municipi.

 

Per hores, la franja d'onze a mitjanit acapara el 10 % de les visites, seguida per la de deu a onze de la nit amb un 6 %. De cinc a sis de la matinada, el web de Vallès Visió només ha rebut un 1,90 % de les seves visites. El web ha rebut visites dels cinc continents. Després d'Europa, cal destacar que, en aquests nou mesos s'han accedit 9.000 vegades des d'Amèrica, 2.100 des d'Austràlia, 1.300 des d'Àsia i 150 des d'Àfrica. Un 28 % dels internautes que entren al web de Vallès Visió ho fan per veure algun dels quasi 2.000 vídeos que conté la pàgina. Un 23 % entren per mirar algun programa concret. Un 14 % ho fa a la recerca de l'actualitat d'algun municipi en concret i un 10 % dels visitants cliquen l'opció de veure Vallès Visió en directe.

 

Per a l'assessor del Consorci Teledigital Mollet, Feliu Tura, "aquestes xifres demostren que Vallès Visió, en poc temps, ha quallat molt positivament en la ciutadania de tota la comarca i s'ha fet una eina imprescindible per les persones que cerquen informació de proximitat". Aquest divendres, dia 14, es farà un Ple del Consorci Teledigital Mollet on es donarà a conèixer el primer estudi d'audiència televisiva de Vallès Visió.

 

Edicions locals