CiU presenta les eines de campanya

Els convergents han enregistrat tres espots televisius on destaca un d'animació amb dibuixos de Carlus Rodríguez.

CiU Mollet continua amb la seva campanya. Dimarts el seu cap de llista, Feliu Guillaumes, i el número dos, Joan Daví van presentar noves eines de campanya. Per començar, els convergents van anunciar que la seva “és una campanya a peu de carrer” on prioritzaran les trobades amb diferents sectors de la societat molletana.

La gran eina presentada dimarts però, va ser a nivell audiovisual. CiU Mollet ha enregistrat tres espots de televisió. El primer, el més original, es tracta d’un espot d’animació. El dibuixant català establert a l’Argentina, Carlus Rodríguez, ha dibuixat a l’alcaldable Guillaumes i a un seguit de personatges estereotips de ciutadans molletans. Tots ells caminen per la ciutat durant el minut que durà la peça, per acabar a la porta de l’Ajuntament. Els convergents van explicar que s'han inspirat en una campanya d'Eisenhower de l'any 1952.

El segon espot,  es una peça rodada en exteriors, també d’un minut de durada i protagonitzat per actors amateurs que són ciutadans i voluntaris del partit. El tercer esport el protagonitza Feliu Guillaumes a la seu de CiU a Barcelona i on explica les raons per les quals els convergents aspiren a l’alcaldia de la ciutat.

A banda d’això, CiU també va presentar les falques de ràdio que es podran escoltar a Ràdio Mollet i el material de suport paper quer constarà de: cartells, banderoles, cartells grans per a parades d’autobusos i suports exteriors, la tramesa censal, targetes, i la revista de vuit pàgines.
Tot aquestes accions de campanya responen, tal i com va explicar Guillaumes, “a combatre la desafecció per la que passa la ciutadania envers la classes política”.

Pel que fa al cost de la campanya, CiU Mollet ha reduït la despesa del 2007 a la meitat, deixant el cost total en 12.000 euros. entre voluntariat i membres de la llista, en la campanya convergent hi treballen unes 70 persones.

Edicions locals