La manifestació groga queda aturada

Els Mossos d'Esquadra impedeixen que es realitzi la manifestació del "dimecres groc" contra les retallades d'Ensenyament.

Dimecres hi havia convocada una manifestació del “dimecres groc” per les retallades d’Ensenyament. Els mateixos manifestants van quedar sorpresos quan els Mossos d’Esquadra els hi van comunicar que havien de demanar permís per manifestar-se amb deu dies d’antel·lació, quan els manifestants van avisar sis dies abans.


Així, el representant d’Ensenyament de la CGT, Emili Cortavitarte, va avançar que “sabem que eliminaran el fons social i el fons de pensions”. El mestre d’Eduació Física del CEIP Montseny, Jesús Doñate, va assegurar estar “molt preocupats” i no “deixar de protestar tot i els entrebancs”.


En un principi el permís era per tallar els carrers i manifestar-se fins a l'Hospital de Mollet per donar recolzament a la lluita contra les retallades de Sanitat. 

Edicions locals