El Juvenil A del CF Mollet no passa de l'empat davant el cuer (3-3)

Els d'Ortiz acaben el partit amb un sabor agredolç després de dominar el duel.

El Juvenil A del CF Mollet UE va poder comprobar dissabte que la Nacional Juvenil és una categoria molt igualada. I és que el Calella, cuer del grup, va sumar un punt en la seva visita al Germans Gonzalvo.


El Mollet va sortir una mica adormit al terreny de joc. Al minut nou, Adrià va perdre una pilota al mig del camp i va possibilitar el contraatac de Rosario, que no va perdonar i va inaugurar el marcador. Sis minuts després, Lluís no va poder aturar la cursa de Pau Morer i va marcar el 0-2. Els de David Ortiz van reaccionar poc abans del descans gràcies a un fantàstic gol de David Ferran. Un minut més tard, Jordi Camí va superar a Aitor Nuñez amb un bon remat de cap.

Només començar el segon temps, Baldeh va aprofitar una errada denfensiva local per fer el 2-3. Cinc minuts després, Mamadou, que acaba d'ingressar al terreny de joc, va igualar el lluminós. A partir d'aquest moment, el Mollet va dominar el partit i Camí va tenir dues ocasions per poder marcar, però el marcador ja no es va moure. A les acaballes del matx, l'àrbitre va expulsar a Del Val per una agressió a Mamadou. En la propera jornada, el Juvenil A del CF Mollet UE visitarà el camp de l'Europa (dissabte, 17h).

Resultats i classificació

Edicions locals