Els comerciants es comprometen per promoció de la ciutat

50 botigues i 4 agents immobiliaris de la ciutat signen un decàleg de bones pràctiques per continuar sent pol d'atracció comercial.

L’Ajuntament de Mollet, a través de l’empresa municipal Mercamollet, ha promogut l’elaboració d’un decàleg de bones pràctiques per a la dinamització i atracció comercial conjunta entre els sector públic i privat del comerç i els serveis de la ciutat.

La signatura pública d’aquest decàleg es va realitzar dimecres al Centre Cultural La Marineta. 50 botigues de la ciutat i 4 agents immobiliaris van signar-lo juntament amb l’Ajuntament de Mollet. El decàleg ha sorgit d’un projecte pilot en el qual, se moment, hi ha participat aquests establiments, però que, a partir d’aquest moment, s’obrirà a tot el teixit comercial.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Josep Monràs, la regidora de Comerç, Mercè Pérez, la representant de l’Associació Comerciants de Jaume I, Cinta Flores, i la representant de les immobiliàries, Pilar Tornos.

L’acte públic també servirà per presentar els nous serveis que oferirà en breu la web Mollet Negocis i el projecte de packs comercials, iniciatives que són fruit del treball en xarxa entre l’Ajuntament i diferents establiments comercials de la ciutat. David Nogué, de l’empresa Planol.info, va explicar quines són les novetats del portal. La principal és un servei d’estudi, que es troba en fase de proves, que vol informar a empreses que vulguin instal•lar-se a la ciutat. Des de locals en lloguer, característiques dels diferents eixos comercials, informació sobre la competència... I per al botiguer establert a la ciutat, un estudi per reconsiderar-li el seu negoci. Nogué va avançar també que a la següent fase, alguns dels catàlegs del web, que fins ara només servien de reclam per visitar el comerç, es convertiran en botigues online.

La presidenta de l’Associació de Comerciants de Jaume I, Cinta Flores, valora molt positivament la idea: “És bona i s’ha d’apostar per ella. Tot el que sigui donar a conèixer la ciutat és bo”. La presidenta de Mollet Centre Comercial, Carme Olaria, va definir el web com “una eina més per dinamitzar el comerç que ens ha proporcionat una il•lusió per afrontar la campanya de Nadal, ja que ha tingut una acceptació molt alta”.

Edicions locals