Monràs demana a Mena que La Farinera sigui trama urbana consolidada
L’alcalde Josep Monràs demana al conseller d’Empresa i Ocupació la inclusió de La Farinera dins la trama urbana consolidada.
L’alcalde de Mollet, Josep Monràs, ha mantingut una reunió amb el conseller d’Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena, al qual li ha demanat que revisi la trama urbana consolidada de la ciutat per incloure-hi el polígon de La Farinera. També li ha traslladat la seva preocupació per la situació de Derbi.
La inclusió de La Farinera en la trama urbana consolidada facilitaria la implantació d’activitat econòmica, industrial, comercial i de serveis al nou polígon industrial, que d’altra manera queda molt més limitada i condicionada. La implantació de més activitat econòmica també generaria nous llocs de treball a la ciutat.
Monràs també ha traslladat al conseller la seva preocupació per la situació laboral a les empreses de Derbi, a Martorelles, i ALSTOM, a Santa Perpètua de la Mogoda, i l'efecte que nous expedients de regulació d’ocupació tindrien sobre els índex de desocupació del Baix Vallès.
Un altre tema que s’ha tractat fa referència als expedients del PIRMI. L’alcalde ha reclamat al conseller la resolució dels 90 expedients de PIRMI tramitats des de l'Ajuntament que encara no han estat resolts.