L'Ajuntament recorda a BBS que és l'única responsable del servei d'atenció domiciliària

El consistori ha engegat el procés per adjudicar de nou el contracte, amb la condició que la nova empresa assumeixi les treballadores actuals.

L’Ajuntament de Mollet recorda i exigeix a l’empresa BB Serveis que és l’única titular del contracte municipal del servei d’atenció domiciliària. El consistori no reconeix la compravenda del servei que ha realitzat l’empresa en els darrers dies i li recorda que, per tant, les treballadores no poden dependre de cap altra empresa.

L’Ajuntament de Mollet va assabentar-se la setmana passada, en una reunió amb responsables de l’empresa, que BB Serveis havia realitzat una compravenda del servei municipal a una altra empresa i que tenia problemes per efectuar el pagament de les nòmines de desembre a les treballadores.

A partir d’aquest moment, el consistori va comunicar a BB Serveis que la venda del servei no era vàlida perquè no comptava amb el vist-i-plau de l’Ajuntament, que és la propietària del servei, i que, per tant, totes les treballadores han d’estar contractades per BBS.

A més, també els va informar que no els prorrogarà el contracte, que finalitzava el 31 de desembre de 2011, i que ha engegat el procés per adjudicar-lo de nou. Per poder optar a aquest contracte, l’Ajuntament posa com a condició indispensable que la nova empresa assumeixi les treballadores que actualment presten el servei.

Fins que s’adjudiqui de nou el contracte, i segons marca la llei, l’empresa BB Serveis és l’única encarregada de prestar aquest servei municipal.

Edicions locals