10.000 calçots per la segona edició de la Calçotada de l’Associació de Veïns de Can Borrell

Els comerços que formen part de l’associació van aprofitar l’ocasió per treure els seus productes al carrer

Brasa. Aquesta era la olor que diumenge es podia sentir en apropar-se a fer una passejada a la Masia de Can Borrell. I és que l’Associació de veïns i veïnes del barri de Can Borrell organitzava la segona edició de la seva calçotada. Per un mòdic preu de 5 euros, tot aquell que s’hi va apropar va poder degustar un paquet de calçots acompanyats, com no, de la seva inseparable salsa romesco. 
“Per l’edició de l’any passat vam comprar 8.000 calçots i es van vendre tots, així que aquest any em volgut pujar fins la xifra de 10.000 amb l’objectiu de que ningú es quedi sense”, explicava el president de l’associació. En afegit, diferents comerços van aprofitar l’ocasió per treure els seus productes al carrer i promocionar-los entre els assistents a l’acte.
L’esdeveniment va néixer fa un any amb el clar objectiu de fer que el comerç del barri s’apropi als veïns i, alhora, de fer germanor entre aquests. Amb només tres anys de vida, l’AAVV de Can Borrell organitza diferents projectes al llarg de l’any per complir aquest objectiu, com el seu ja famós concurs de truites, que celebrarà aquest any la seva quarta edició, o l’emblemàtica festa de la primavera. 

Edicions locals