Can Mulà s’omple de sardanes malgrat l’estona de pluja durant la tarda

L’entitat molletana Tradicions i Costums organitzava diumenge la 74a edició de l’Aplec de Sardanes que organitzen anualment. Unes 300 persones van omplir el Parc de Can Mulà per gaudir de la dansa popular catalana.

Durant tot el dia de diumenge el Parc de Can Mulà es va omplir de centenars d’aficionats a la sardana que van voler participar al 74è Aplecs de la Sardana, un esdeveniment que anualment organitza Tradicions i Costums. Unes 300 persones es van aplegar durant el matí per ballar una desena de sardanes i, els més atrevits, participar al concurs. La colla guanyadora d’enguany van ser ‘Els arreplegats’, una colla d’aficionats que es va improvisar minuts abans de començar el concurs.

 


Ja per la tarda van començar a sonar les sardanes al parc però poc després de les primeres cançons la pluja va visitar Mollet. Després d’una estona resguardats sota la pluja, quan va sortir el sol els dansaires van tornar a la pista de ball, tot i que moltes persones també van marxar a casa seva i d’altres van decidir no sortir per la sessió de tarda.

 


En aquesta edició de l’Aplec de la Sardana han participat 11 colles al concurs i 8 colles uniformades.

Edicions locals