El Museu Abelló, la Casa del Pintor i el Menhir de Mollet, protagonistes de les Jornades Europees del Patrimoni

Un any més, Mollet participa a les Jornades Europees del Patrimoni (JEP), tot donant a conèixer tres dels elements més destacats del nostre patrimoni. Així, dissabte i diumenge es faran portes obertes, visites comentades, un taller familiar i visites adap

Les Jornades Europees del Patrimoni 2016 es commemoren a tot Europa entre setembre i octubre i, a Catalunya, enguany s’ha escollit el cap de setmana del 17 i 18 de setembre.

 


L’Ajuntament de Mollet s’adhereix des de fa anys a aquestes jornades amb activitats per apropar el patrimoni molletà a tota la ciutadania. Enguany, es farà jornada de portes obertes al Museu Abelló, al Menhir de Mollet i diferents visites comentades a la Casa del Pintor i al Menhir. També es farà una activitat per al públic familiar al Menhir, amb el títol ‘Som arqueòlegs’, que simula una excavació i s’interpreten les dades obtingudes.

 


Amb l’objectiu de no excloure cap tipus de públic, aquesta edició es proposen dues visites adreçades específicament al públic sord signant i oralista, que es faran dissabte 17, a la Casa del Pintor (11 h) i al Menhir (13 h).

 


Totes les activitats són gratuïtes, però cal reservar plaça per a les visites comentades i pel taller al telèfon del museu (93 544 50 99) o a través del correu electrònic ([email protected]).

Edicions locals