El Sevilla estrenarà la programació d'Arts Escèniques de Can Gomà
El cantant de Mojinos Escozios portarà a la ciutat el seu monòleg Reflexiones del hombre lengua
L'Ajuntament de Mollet del Vallès recuperarà la programació d'Arts Escèniques al Teatre de Can Gomà a partir d'aquest novembre després de diversos anys d'inactivitat. Ho farà el dia 5 d'aquest mes amb un protagonista amb molt de carisma i molt vinculat a la ciutat: Miguel Ángel Rodríguez Jiménez, més conegut com El Sevilla, líder i cantant dels Mojinos Escozios. El Sevilla portarà a la ciutat el seu monòleg Reflexiones del hombre lengua.
La resta de la programació comptarà amb altres propostes com ara teatre, màgia, monòlegs, els dissabtes 10 de desembre, 14 de gener, 11 de febrer i 11 de març. Aquest darrer mes finalitzarà la programació.
D'altra banda l'Ajuntament té la pretensió d'homogeneïtzar la difusió de l'amplia i diversa oferta cultural dirigida a tots els públics que s'ofereix a la ciutat.
Segons informa, amb l'objectiu de fer més visible i facilitar aquesta informació, pròximament es podrà consultar de forma conjunta. Així els molletans podran accedir amb més facilitat a tota l'oferta cultural (música, dansa, teatre, cinema, etc.) que tindrà lloc als diferents equipaments culturals i cívics de la ciutat aquesta nova temporada.