Molt bona acollida en la primera edició del Festival Sona Mollet

Diversos músics de diferents països han participat en els concerts durant aquest cap de setmana

La primera edició del Festival Internacional de Música Sona Mollet ha estat un èxit. Durant aquest cap de setmana diversos músics de diferents disciplines i instruments han participat en aquest festival que, alhora, és un memorial en record de la jove Anna Villaescusa Rebull que estudiava piano. L’esdeveniment l’ha promogut el consistori molletà amb la col·laboració del Conservatori del Liceu i el Conservatori d’Amsterdam.

 

 

El vespre de divendres els assistents van poder gaudir d’una sessió gratuïta de Jazz al Mercat Vell. Hi van actuar Cristina de Miguel Martínez Trio, Xavi Torres Trio acompanyats del saxofonista Lluc Casares i Daahoud Salim Quintet. Molts d’aquests grups es van formar al Conservatori d’Amsterdam.

 

 

Dissabte a la tarda el Teatre de Can Gomà es va omplir d’assistents per gaudir del concert de piano dividit en dues parts. Un total de 8 músics professionals, alguns d’ells vinguts d’indrets com Cuba, Colòmbia o Rússia, van interpretar diverses peces que van fer gaudir als assistents.

 

 

Diumenge va ser el torn dels concerts de música de cambra, també al Teatre de Can Gomà. En aquest cas hi va participar 6 conjunts de música, entre ells un quartet format per joves estudiants de l’Escola Municipal de Música de Mollet juntament amb el Conservatori d’Amsterdam. Els diners recaptats al Teatre es destinaran a la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia.

Edicions locals