CaixaBank estrena a Mollet un nou concepte d’oficina
CaixaBank ha obert al centre de Mollet del Vallès una oficina del seu nou innovador model Store
CaixaBank ha obert al centre de Mollet del Vallès una oficina del seu nou innovador model Store, amb l’objectiu de reforçar el seu posicionament a la ciutat. CaixaBank està estenent per tot el territori espanyol el nou model d’atenció personal que es va iniciar el 2013 amb les oficines A de l’entitat.
La Store Mollet ha estat la 44a oficina d’aquest model a Espanya, i consolida a CaixaBank com un referent en innovació i en qualitat de servei.
Les oficines Store pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i d'aproximar-se al món del comerç “retail”, buscant millorar l'experiència de compra del client dins l'oficina. “L’estètica de l’oficina és completament diferent a la convencional, de la mateixa manera que també canvia la relació entre els treballadors i els clients, als qui donem tot el protagonisme”, comenta Jordi Nicolau, director territorial de CaixaBank a Barcelona.
La nova oficina compta amb una plantilla de 11 empleats i gestiona uns 8.000 clients i compta amb una superfície aproximada de 400 m2 útils.
“Hem volgut que estigui en un lloc de referència a Mollet del Vallès amb l’objectiu de que sigui un punt de referència per a tots els ciutadans i de ser accessibles per a tots els nostres clients; tant els de banca de particulars, com de negocis, banca premier o banca privada”, afegeix Nicolau. El client es trobarà amb un nou model de relació que està basada en la innovació, la transparència i la proximitat gràcies a una atenció personal.