CaixaBank obre la seva primera Store del Vallès a Mollet

El nou model d'oficines bancàries presenta moltes novetats en el tracte al client

 

L'alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monràs i el director territorial de CaixaBank a Barcelona, Jordi Nicolau, varen presidir dimarts l'acte d'inauguració de l'oficina de nou model Store Mollet, que va comptar amb l'assistència d'una vuitantena de clients.
Durant l'acte, Josep Monràs, va agrair a CaixaBank que hagi triat la població de Mollet del Vallès per acollir la primera oficina Store de la comarca del Vallès Oriental. Jordi Nicolau, per la seva banda, va destacar que l'objectiu final de la nova oficina és oferir el millor servei als clients de la ciutat.
Les oficines Store pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i aproximar-se al món del comerç retail, tot millorant l'experiència de compra del client dins de l'oficina.
La nova oficina Store Mollet de l'Avinguda Jaume I, 46, disposa d'una plantilla d'11 empleats, gestiona uns 8.000 clients i compta amb una superfície aproximada de 400 m2 útils.
CaixaBank aspira amb aquest nou model d'oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada i Negocis mitjançant un nou model de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat. En aquest nou model d'oficina Store es potencia l'atenció personal i la gestió de l'autoservei; s'acompanya i ajuda al client en l'ús dels caixers d'última generació situats a l'oficina i en l'ús dels dispositius amb accés a Línia Oberta perquè, d'aquesta forma, els empleats se centrin en la gestió de les operacions de valor. En aquest sentit, els clients reben la benvinguda, a l'entrada de l'oficina, per part d'un empleat que els guia en funció de les seves necessitats.
Les oficines Store representen un nou model d'atenció personal que es va iniciar el 2013 amb les oficines A de l'entitat. CaixaBank té 51 oficines Store obertes i consolida a CaixaBank com un referent en innovació i en qualitat de servei.

Edicions locals