Diada de Sant Jordi: Roses, llibres, castellers i sardanes
Els carrers de la ciutat s’omplen de gom a gom en la diada de Sant Jordi
El bon temps i el fet que sigui dia festiu, han convertit en la diada de Sant Jordi d'enguany en una de molt especial per a la nostra ciutat. Des de primera hora del matí les rambles de Balmes i Fiveller s'han omplert de gent de totes les edats que s'han acostat per comprar roses i llibres a les desenes parades presents al carrer.
#Mollet viu #SantJordipic.twitter.com/kLwffdylvn
— Ajuntament de Mollet (@ajmollet) 23 d’abril de 2017
Entre les novetats d'aquesta edició destacava la parada de la Biblioteca Municipal de Can Mulà, que amb la seva parada anomenada "la biblioteca al carrer" s'ha volgut donar a conèixer i fer difusió dels serveis i activitats de la biblioteca municipal. També han tingut la seva parada, a banda els llibreters i floristes, les diverses organitzacions polítiques, socials i culturals de la ciutat.
La jornada d'avui però, ha comptat amb més actes i activitats com ara la diada castellera que ha tingut lloc a la plaça Prat de la Riba al migdia, on els castellers de Mollet i els Manyacs de Parets han carregat i descarregat castells. En aquesta ocasió la colla castellera de Mollet ha descarregat un 3 de 7, l'última vegada havia estat l'any 2005.
El 3d7 descarregat a l'actuació d'avui és el més matiner i el 20e de la nostra història. #castellers#CdM25Anys#ambtumesamunt
— Castellers de Mollet (@CastellerMollet) 23 d’abril de 2017
A la tarda la Cobla Mediterrània ha interpretat diverses peces per a l'audició de sardanes que ha tingut lloc a la plaça de Catalunya, just al costat de les parades. Al mateix lloc, però al migdia, s'ha fet el lliurament de premis pel 14è concurs de punts de llibre, en el qual participen els infants de les escoles del municipi.