Sorteig d'una escultura de Ricard Mira per lluitar contra el càncer
La junta local de l'Associació Catalunya contra el Càncer de Martorelles i Santa Maria de Martorelles sorteja l'obra de l'escultor martorellesenc per recaptar fons per l'entitat
L'escultor martorellesenc Ricard Mira ha fet entrega de la seva obra "Quadre Daiva de Front" a la junta local de l'Associació Catalunya Contra el Càncer de Martorelles i Santa Maria de Martorelles. Una peça que l'entitat sortejarà per captar fons per a la investigació d'aquesta malaltia.
Per poder participar en aquesta iniciativa solidària s'han d'adquirir els tiquets del sorteig durant la Fira de Nadal de Martorelles i a diferents establiments del municipi. El guanyador de l'obra de Ricard Mira es coneixerà el dia 22 de desembre, coincidint amb el sorteig de l'ONCE d'aquell dia. Ja que els tres darrers números de la combinació guanyadora seran el tiquet guanyador del sorteig.