Mollet a mà renova el seu disseny
Es tracta d'un redisseny integral de les seccions que va des de la nostra portada fins a la darrera plana.
Aquesta setmana el Mollet a mà que podreu llegir demà divendres no és el Mollet a mà de sempre. Aquesta setmana, amb l'aval dels nostres 24 anys de trajectòria, renovem el nostre disseny per adaptar-lo a les darreres novetats gràfiques. Un redisseny integral de les seccions que va des de la nostra portada fins a la darrera plana.
Es tracta d'una nova manera de mostrar-li els nostres continguts que dóna un pes més rellevant a la imatge i la Llegibilitat. Maite Díez ha estat l'encarregada de la renovació del disseny, que ha actualitzat la tipografia, la capçalera i també la forma de mostrar-li els continguts i seccions.
Apostem per destacar la fotografia més que mai i això queda evidenciat en la portada on la imatge gràfica tindrà tot el pes i protagonisme. Volem que el Mollet a mà del 2017 es distingeixi de les altres publicacions d'una ullada. Una fotografia de gran qualitat i format que acompanyem amb una capçalera neta i renovada i la reducció dels titulars.
Aquesta nova importància de la imatge també quedarà evidenciada en totes les planes interiors: fotografies més grans per acompanyar textos més fàcilment llegibles. Per fer-ho possible hem apostat per una tipografia clara, per donar més espais als blancs i per canviar les nostres tradicionals quatre columnes, per només tres.
Volem, al costat de facilitar la lectura dels nostres continguts, que els espais publicitaris que els oferim, i que són imprescindibles per tirar endavant aquest projecte comunicatiu, destaquin més que mai i per tant millorin la seva efectivitat promocional.