Josep Maria Rañé (PSC) aposta per derogar la reforma laboral

Els socialistes de Mollet porten recollides 600 signatures per reivindicar unes pensions dignes  

El passat dimecres dia 7 de març es va omplir el Centre Cultural de La Marineta de Mollet per celebrar l'assemblea oberta del PSC Mollet per parlar de pensions, amb la presència de Josep Maria Rañé, exconseller de Treball i Indústria de la Generalitat durant el govern de Pasqual Maragall.

Durant l'acte, presentat per la primera secretaria local, Mireia Dionisio, Josep Maria Rañé va tractar el present i futur de les pensions, assegurant que "a Espanya es dedica tan sols el 10% del PIB en pensions, enfront del gairebé 15% que dediquen a França, Alemanya i altres països europeus. Per tant, que no us enganyin dient que les pensions no són assumibles". Un altre punt important afegit per l'exconseller va ser la crítica a la reforma laboral del PP: "La precarietat de l'actual mercat de treball, fa que amb el mateix nombre total de persones afiliades a la seguretat social la recaptació sigui menor. Calen salaris dignes, i per això cal derogar la reforma laboral del Partit Popular". També va concloure l'exconseller que: "No tots els partits són iguals. Sí que hi ha diferents maneres de fer les coses i d'afrontar els problemes. La ideologia dels que ens governen, sí que importa. I ara ho estem veient, el Partit Popular amb el suport de Ciutadans estan afavorint el camí per a la privatització de les pensions i els i les socialistes hi estem radicalment en contra"

Finalment, l'acte va comptar també amb un gran nombre de preguntes i dubtes dels assistents, que van obrir un interessant debat.

En els darrers dies els militants socialistes estan recollint signatures per reivindicar unes pensions dignes. El PSC va agrair als seus militants la feina feta i es va explicar que a Mollet ja se n'han recollit més de 600.

Edicions locals