El director de Mollet Xavier Rull cerca diners pel seu nou curtmetratge
Ha engegat una campanya de Verkami per finançar la postproducció d’Exile
El director de cinema molletà Xavier Rull ha engegat fa uns dies una campanya de crowdfunding a Verkami per finançar la darrera fase de la postproducció del curtmetratge en el qual està treballant, Exile. Concretament necessiten 3.500 euros dels quals ja s'han recaptat 1.100 en un acte presencial.
Concretament volen aquests diners per invertir en la llicència de les cançons, les mescles d'àudio, les copies en diferents formats i la distribució, entre altres. La resta del curt ha estat finançat totalment amb diners propis, dels productors, amb inversions privades i amb patrocinis diversos.
El director de cinema Xavier Rull ha fet una adaptació lliure i moderna del mite grec del rapte d'Europa. La història, rodada en anglès i francès, l'ha inspirat en un entorn industrial del nord del continent europeu. A més, ha comptat amb la col·laboració de l'empresa d'especialistes d'acció In Extremis Film Services, guanyadors de diversos premis Gaudí i Goya.
Es pot col·laborar amb el projecte aquí.