Estudiants de Mollet i de la ciutat finlandesa de Seinäjoki units pel medi ambient

El regidor d’Educació i Projectes Europeus, Raúl Broto, ha rebut aquest dimecres un grup d’estudiants de la ciutat finlandesa de Seinäjoki que aquesta dies estan de visita a Mollet del Vallès. Una visita que s’emmarca dins l’intercanvi que aquests estudiants mantenen amb alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Agrupació Escolar Anselm Clavé.

La relació entre els dos instituts es va iniciar l’any passat amb l’objectiu de dur a terme conjuntament un projecte de tractament de residus que s’ha realitzat via on-line.

Segons la directora de l’Agrupació Escolar Anselm Clavé, Montserrat Armengol “nosaltres em elaborat una sèrie de contenidors on abocar els residus i ells han fet el mateix al seu centre i, un cop finalitzat el projecte, la intenció es que es coneguin personalment i intercanviïn experiències”.

De la seva banda, el regidor Raúl Broto ha volgut recordar que “una vegada més, des de l’Ajuntament, total suport i predisposició a aquests tipus d’iniciatives que sense cap mena de dubte serveixen per enriquir els nostres joves i fer d’ells persones més preparades de cara al futur amb aquesta  obertura de mires”

Broto també ha volgut felicitar als dos centres educatius “especialment a l’Agrupació Escolar Anselm Clavé, pel fet que el camí que han escollit per conèixer altres cultures ha estat la defensa del medi ambient, una qüestió, com sabeu, cabdal per aquest Ajuntament i per la ciutat de Mollet”. 

 

Edicions locals