Un 41% de les llars de Mollet consumeixen l'aigua directament de l'aixeta
Una enquesta de SOREA indica que el grau de satisfacció amb l'empresa a Mollet és la més alta de Catalunya
L'empresa gestora de l'aigua de Mollet SOREA ha realitzat recentment una enquesta de satisfacció a la població. A l'enquesta, l'empresa ha obtingut una bona valoració dels usuaris de la ciutat i es descobreixen algunes dades d'interès com que el 41% de les llars consumeixen aigua directament de l'aixeta. Aquesta enquesta, que es va efectuar telefònicament entre agost i octubre del 2018, ha comptat amb una mostra de 100 persones.
Segons ha informat l'empresa que ha fet públiques les dades a Mollet el 50% dels enquestats han expressat valoracions satisfactòries (de 8 a 10) del servei que els ofereix la seva companyia d'aigües. De fet, la puntuació mitjana del servei sobre 10 és de 8,18 punts (la més alta dels municipis catalans on s'ha dut a terme l'enquesta). Així mateix, cal destacar que un 90% dels enquestats recomanaria la seva empresa subministradora d'aigua i que un 79% seguiria amb la seva companyia d'aigua si tingués capacitat de triar-la, davant d'un 3% que no ho faria.
Entre els aspectes que els enquestats valoren més positivament es troben la continuïtat en el subministrament, la pressió amb la qual arriba a la seva llar, l'atenció rebuda per part de la companyia i la qualitat de l'aigua.
Una dada que crida l'atenció de l'enquesta és la comparació del servei d'aigua amb altres serveis (gas, electricitat, neteja de carrers, escombraries, manteniment de parcs i jardins i neteja de carrers). A Mollet, la companyia d'aigües és la més ben valorada i se situa en primera posició, amb 8,37 punts.
Els hàbits de consum d'aigua són un assumpte dispar entre els usuaris del Vallès Oriental. A Mollet s'evidencia la tendència a les llars de consumir aigua directament de l'aixeta amb una proporció del 41%. A La Garriga i Granollers el consum directament de l'aixeta suposa, respectivament, el 23% i el 25% del total. Cal recordar que el 2018 el servei municipal d'aigües de Granollers es va certificar amb l'ISO 22000 de seguretat alimentària. Aquesta norma garanteix, encara més, la qualitat sanitària de l'aigua subministrada, assegurant la seva innocuïtat.