Les botigues de Ventalló recapten 1.100 euros per La Marató contra la pobresa

Els diners recaptats amb la venda de tiquets van anar destinats íntegrament a La Marató.

Set establiments comercials del sector de l'alimentació van col·laborar diumenge amb La Marató contra la pobresa de TV3 amb un vermut solidàri. En total es van recacaptar 1.100 euros, que van anar destinats íntegrament a La Marató. Casdacún dels comerços que participaven en la iniciativa van oferir un tast dels seus productes amb un petit circuit solidari al llarg del carrer. Els establiments adherits a la iniciativa van ser el restaurant Cal Marfà, L'esquella, el forn de pa Prat, K d Carol, Ca la Chelo, Brunés i Alhambra 57. Amb el tiquet de quatre euros, els assistents van poder degustar coca de recpate, fuet, olives, peixet fregit, cervesa, tè i sucs naturals. El vermut va començar diumenge a les 11h i va acabar poc després de les 14h. Un dels organitzadors de la iniciativa, Jordi Brunés, va assegurar que "aquest vermut solidari va sorgir amb la voluntat de col·laborar amb La Marató de TV3 per la Probresa. Vam parlar els establiments dedicats a l'alimentació de Gaietà Ventalló i aviat ens vam posar d'acord. També ha col·laborat l'Ajuntament i Mollet Centre Comercial, que va donar repercussió a la iniciativa i va vendre tiquets".

Edicions locals