El Club Bàsquet Mollet tindrà un segon equip a Copa Catalunya
El club aprofita la plaça de l’ABB de Badalona i el dirigirà Àlex Coma.
Des del passat 5 de juny és oficial que el Club Bàsquet Mollet tindrà un Sènior B a Copa Catalunya que entrenarà Àlex Coma i tindrà com ajudant a Alberto López.
Fa dos anys que l’entitat tenia la intenció de fer aquest segon equip per tal que no hi hagués un salt tan gran entre el Júnior i el primer equip de Lliga EBA. La idea del club molletà era tenir un segon equip a Primera Catalana pensant que és una categoria ideal per fer aquest salt però, a raó de la incertesa en la que viu la Federació pel que fa les places, el club va decidir aprofitar la plaça vacant que deixa l’ABB de Badalona i assegurar-se ja aquesta plaça per un cost ‘assumible’.
Una altra de les raons d’aquesta decisió esportiva és la de reduir les fitxes del primer equip i que el desè, l’onzè i el dotzè jugador de l’EBA doblessin entre el segon equip i aquest. Un clar exemple d’això és el base molletà Marc Rabassó que aquesta temporada ha jugat al Júnior del Sant Gervasi i ha entrenat amb l’equip de Pau García. A Rabassó se li afegeixen noms com el del base Pau Reina, que ha militat al CB Sant Cugat de Copa Catalunya aquest curs, l’aler Jordi Trujillo que ha participat en l’ascens del Roser a Copa o el pivot Àngel López que ha jugat aquesta temporada al CB Argentona a la mateixa categoria. Fins el moment, Coma es troba acabant de confeccionar la plantilla parlant amb diversos jugadors.