UGT organitza un acte contra la violència de gènere

Dimarts 27 de novembre la sala d’actes de Can Jonch de Granollers acollirà l’acte organitzat des de la UGT.

Amb motiu de la commemoració del Dia contra la Violència de Gènere el proper 25 de novembre, i tal com realitzen cada any, la UGT del Vallès Oriental ha preparat un acte en el que es parlarà, es proposarà, s’escoltarà, en resum, es debatrà entorn a, tal com ells expliquen, “aquesta xacra social”.

UGT explica que “com cada any hem intentant enfocar-ho des d'una vessant diferent. L'any passat parlàvem de la violència de gènere des del punt de vista de les entitats d'homes que lluiten per la seva eradicació; aquest any ho fem des del punt de vista educatiu. Quina capacitat d'incidència té l'escola? Eduquem els nens i nenes en la igualtat? És, potser, aquest el primer punt de partida?”.

A l’acte estarà present Roser Font, la secretària general de la Federació de Treballadors i Treballadores de l'Ensenyament de la UGT de Catalunya (FETE).
 


Edicions locals