Claudio Festa debutarà contra el filial de l'Espanyol

El partit es disputarà demà al Germans Gonzalvo a les 21h.

Claudio Festa s'estrenarà a la banqueta del primer equip del CF Mollet UE contra el filial del RCD Espanyol de la Segona Divisió B, que disposarà d'alguns dels jugadors del primer equip. El partit es disputarà aquest dimecres 6 de febrer a les 21h del camp municipal del Germans Gonzalvo.

El partit amistós serà "una prova per posar en pràctica qüestions tàctiques que crec importants per la millora de l'equip", remarca el tècnic, i adverteix, "sobretot la part defensiva de l'equip. Però no només pels defenses és tot un conjunt. Tots hem de defensar".

La competició a Primera Catalana s'atura aquest cap de setmana per carnaval. "Serà un partit atractiu per tothom contra un equip que portarà jugadors del primer equip de Primera Divisió", comenta Festa. El club molletà espera que els aficionants responguin i omplin les graderies.

Edicions locals