CiU recull 730,5 kg d’aliments per Sant Jordi
Els convergents de Mollet van recollir aliments durant la diada de Sant Jordi per destinar-los al Servei d’Aliments de Mollet.
Convergència i Unió va recaptar 730,5 kg d’aliments durant el dia de Sant Jordi al Parc de les Pruneres. Sota el lema ‘Convergència Solidària – Si sumem podem’ el grup polític va iniciar fa 5 anys aquesta campanya amb l’objectiu “d’intentar ajudar a moltes persones que els hi és molt difícil disposar dels mínims necessaris per tirar endavant”, expliquen els convergents.
Durant la diada de Sant Jordi CiU va intercanviar petits rosers per aliments. Tal com expliquen, “una part important de la gent que s’ha apropat a la nostra parada, ja venien amb el seu paquet d’arròs, de pasta o amb un litre de llet que es convertien en un roser. Altres optaven per fer un donatiu d’1€ que CiU Mollet i el mateix Banc dels Aliments els han convertit en queviures”.