'Mollet és Fira' incrementa la participació un 100% respecte a 'FiraMollet'

Un total de 308 establiments han participat en les quatre fires sectorials de 'Mollet és Fira', xifra que suposa un increment del 100% de la participació respecte a l'anterior edició de 'FiraMollet'.


El cap de setmana passat va finalitzar 'Mollet és Fira', un projecte que ha sorgit de la reconversió del model de 'FiraMollet' per adaptar-lo al moment econòmic actual. Un total de 308 establiments han participat en aquesta edició sortint als carrers del centre de la ciutat i oferint campanyes promocionals.

Del total dels 308 establiments participants, 264 han exposat els seus productes i serveis durant els caps de setmana de 'Mollet és Fira'. També, 149 establiments han participat a les campanyes promocionals que s'han desenvolupat com el 'Gran Sorteig de 6.000 euros', el 'Rasca i Guanya' i el 'Posa't en Forma'. D'aquests 149 establiments, 44 han participat exclusivament en les campanyes promocionals i 105 han participat tant en les campanyes com en les fires sectorials.

Així, en números globals, 'Mollet és Fira' ha comptat amb la participació de 308 establiments, xifra suposa un augment del 100% dels comerços que han volgut formar part d'aquesta nova iniciativa, ja que en la darrera edició de 'FiraMollet' només van participar 157 establiments.
Segons la regidora de Promoció Comercial, Mercè Pérez, "la bona acollida que han tingut les fires, tant entre els comerciants com entre el públic, confirma que es tracta d'un bon model firal per a la promoció del comerç i els serveis de proximitat".

Un dels objectius fixats pel govern municipal ha estat augmentar la participació del petit comerç local i dels 264 expositors que han participat en les quatre fires sectorials el 80% eren de Mollet. També, segons dades del consistori, enguany ha augmentat un 70% el nombre d'expositors.

Edicions locals