Pol Ansó, satisfet amb la participació
El president de l’Associació de Veïns de Gallecs va valorar de manera positiva la Festa Major, que va tenir lloc entre el dijous i el diumenge passat.
Amb considerable alegria per la celebració d’enguany, i una certa impaciència pel que pugui deparar el futur, el President de l’Associació de Veïns de Gallecs, Pol Ansó, va repassar la Festa Major de Gallecs amb entusiasme i optimisme. “Estem molt satisfets amb la participació, continuem rebent molta gent que intervé en els actes programats”, va alegrar-se Ansó.
Respecte a les activitats, el President de l’Associació de Veïns de Gallecs va felicitar-se per la seva acceptació: “Cada activitat té el seu perfil de gent i en el seu àmbit i target, podem dir que la gran majoria han estat un gran èxit”. Tothom va poder trobar a la Festa Major de Gallecs el seu espai, com pretenia i esperava el propi Ansó la setmana passada.
Això sí, d’entre totes el Festival Botifarra a la Crisi –que complia la seva cinquena edició– va tornar a ser l’acte central de la festa i el que va aplegar més gent. “És l’activitat estrella de la Festa Major i, sens dubte, seria la última que voldríem suprimir”, va explicar Pol Ansó. I és que de cara a l’any vinent, les coses es presenten magres. Ja ho eren per aquest, però un cop de fortuna en forma de premi a la loteria va servir perquè no s’haguessin de suprimir activitats. Perquè la partida de l’Ajuntament a l’entitat s’ha reduït i això ha dificultat una mica la organització. “De cara a l’any vinent serà difícil mantenir el mateix nombre d’actes i activitats, però intentarem tornar a fer la millor Festa Major de Gallecs possible”, va concloure Pol Ansó.