Gran participació en el XXV Memorial Pelegrí Pi

La Marxa Cicloturista molletana, amb més de 200 inscrits, ha dedicat l'edició d'enguany a Miquel Poblet.

Diumenge va tenir lloc la XXV edició de la Marxa Cicloturista Ciutat de Mollet Memorial Pelegrí Pi. La prova, organitzada pel Club Ciclista Plana Lladó, s'inclou en el calendari de la Challenge Catalana de Cicloturisme de la Federació Catalana de Ciclisme. El Memorial d'enguany a més ha rendit homenatge a l'històric ciclista Miquel Poblet, que va morir fa escassos mesos. 


La marxa va encetar-se ben d'hora a les vuit del matí al Pavelló de la Riera Seca de Mollet, que va ser també el punt d'arribada aproximadament passades la una del migdia. La prova va passar per diverses localitats vallesanes fins a completar els 110 quilòmetres totals de què constava. A l'alt de la Gallifa es va oferir un esmorzar per afrontar la part més dura de la prova: l'alt del Farrell, que té un desnivell del sis per cent en els seus deus quilòmetres. En el pas de la prova per Montcada i Reixac es va fer una ofrena floral a Poblet.

Una vegada finalitzada la marxa, l'alcalde de Mollet, Josep Monràs, va ser un dels encarregats de repartir els premis de la jornada. Mentrestant, els participants van poder gaudir d'un merescut aperitiu com a cloenda del Memorial. 



Edicions locals