Incendi a un pis del carrer Gaietà Ventalló
Diumenge es produïa, per causes fortuïtes, un incendi al primer pis de l’edifici situat al número 65 del carrer Gaietà Ventalló.
Els bombers de la Generalitat van ser alertats a les 12.10h d’un incendi al primer pis d’un edifici de quatre plantes a la nostra ciutat. Concretament, l’incendi es va produir al carrer Gaietà Ventalló número 65 i s’ha cremat la cuina de l’habitatge i el pati de llums. La resta de l’habitatge ha quedat afectat per temperatura i fum, alhora que el fum també ha malmès l’escala del bloc. Els bombers van activar vuit dotacions terrestres i a les 12.41h el foc ja estava controlat.
En el moment que es va produir l’incendi hi havia una persona al pis afectat, que ha patit cremades de segon grau al braç. L’home, de 28 anys va poder saltar des del seu pis fins els baixos i va ser evacuat a l’Hospital de Mollet pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La resta de veïns de l’edifici, una trentena, van ser desallotjats de forma preventiva i quatre persones van quedar confinades als seus habitatges. A primera hora de la tarda tots els veïns, excepte els del pis afectats, van poder tornar a casa seva.
Durant el succés també van intervenir, a banda dels Bombers i del SEM, tres patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Policia Local.