Els polítics comencen la campanya electoral amb l’enganxada de cartells

Dijous a mitjanit els polítics molletans iniciaven la campanya per a les properes Eleccions Europees enganxant cartells als principals carrers del municipi.

Des d’Ara Mollet-ERC expliquen que volen “rescatar Europa dels bancs i dels mercats i posar-la en mans dels ciutadans i les ciutadanes. Volem una Europa més democràtica i transparent, on els ciutadans decideixin, i els poders financers i els lobbys empresarials estiguin controlats. La volem més pròspera i sostenible, amb un Acord pel Deute i amb un Gran Programa d’Inversions per crear 10 milions de llocs de treball. I la volem més justa, amb un Pacte de Benestar i Cohesió Social per lluitar contra la desigualat, l’atur i la pobresa, i per garantir els drets i les llibertats”.

 

 

 

 

 

 

El PSC es presenta a les eleccions sota l’eslògan ‘Canviem Europa. Aturem Rajoy’. “Un missatge directe que recorda la doble utilitat del vot del 25 de maig: canviem l’Europa de l’austeritat dels conservadors i de les dretes que ens està ofegant a la gent dels països del sud i comencem a parar el Partit Popular del president Rajoy i les seves polítiques contra la gent treballadora i l’Espanya respectuosa, plural i de convivència”, expliquen els socialistes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Convergència i Unió convidava a la ciutadania a votar el proper 25 de maig ja que “la millor manera de demostrar que els catalans som europeus i que seguirem sent europeus és amb una alta participació a les eleccions del dia 25 de maig”. I recordava que “la culpa de l’ofec econòmic de Catalunya i de la difícil situació financera que travessa la Generalitat no és la Unió Europea com volen fer creure alguns, sinó l’Estat espanyol que és qui ha imposat els darrers anys uns objectius de dèficit totalment injustos i desproporcionats”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Des d’ICV-EUiA la penjada de cartells és la primera activitat per 15 dies d’actes al carrer “per fer arribar als veïns i veïnes de Mollet la importància de rebel•lar-se a les urnes el proper 25 de maig”. Continuen explicant que “en unes eleccions que es perceben llunyanes per la ciutadania, i en una campanya que els grans partits volen de baix perfil, per desincentivar la participació i el possible càstig a les seves polítiques, la formació d’esquerres es planteja un esforç organitzatiu i militant per portar l’alternativa a l’austeritat i les retallades arreu de la nostra ciutat”.

 

 

 

 

 

 

 

 

Des del Partit Popular declaren que “Espanya s’està jugant el seu futur i cal consolidar la recuperació o tornarem a l’amenaça del rescat” i afirmen que “només el Partit Popular garanteix la fortalesa necessària per defensar els interessos d’una Espanya unida i plural”.

 

 

Edicions locals