X Jornades Esportives del Centre Ocupacional del Bosc
Divendres l’Institut Municipal de Serrveis als Discapacitats (IMSD) organitza les X Jornades Esportives del C.O. del Bosc, a les instal·lacions del centre ocupacional.
Un any més el Centre Ocupacional del Bosc celebra les Jornades Esportives, que enguany arriben a la desena edició. Aquesta jornada fa possible la trobada amb altres centres de discapacitats del Vallès Oriental, en aquest cas: l’Escola Municipal d’Educació Especial de Can Vila, el C.O. El Trencadís de Montmeló i el C.O. Xavier Quincoces de Granollers. Durant el dia de divendres es realitzaran diverses activitats com un torneig de bàsquet, un torneig de ping-pong, un torneig de ping-pong adaptat i un circuit de gimnàstica adaptada.
Enguany les Jornades compten amb la col•laboració especial de Decathlon Molletl, ja que a través de la Fundació Decathlon, dedica un dia a la sensibilització vers el col•lectiu de persones amb discapacitat, tot fent accessible el gaudi i els beneficis de l'esport a les persones amb especials dificultats.
Pel que fa a l’organització de les jornades, l’IMSD ha comptat amb la col·laboració dels estudiants del mòdul de grau mitjà d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives del IES Vicenç Plantada de Mollet del Vallès.