La Molletense ja és equip de Primera Catalana
L'equip guanya plàcidament el desplaçament al camp de l'Equipo Ja (1-5) i acaba la temporada com a campió de Segona Catalana.
La Molletense va sortir molt endollat dissabte passat en l'última jornada de lliga davant de l'Equipo Ja. S'hi jugava l'ascens directe a Primera Catalana, depenia d'ell mateix i ho va aconseguir de manera pletòrica. Al minut 17, els molletans ja guanyaven 0 a 3 i va controlar la resta del partit fins al xiulet final per aconseguir un plàcid 1 a 5. L'afavoria el fet que l'Equipo Ja no es jugava res i va sortir més relaxat del que acostuma. D'aquesta manera, la Molletense aconseguia els tres punts, i l'ascens directe a Primera Catalana com a campió de la seva categoria.
“A nivell general de tot el club, ha estat un any molt exitós”, explica el director esportiu de l'entitat, Kiko Montoya, “a part del primer equip que ha estat la cirereta del pastís, tot el futbol base ha aconseguit uns resultats molt bons”. L'equip ja ha començat a treballar de cara a la temporada vinent, amb l'objectiu principal de mantenir la categoria. “El primer any sempre és molt difícil, sabem que l'any vinent serà molt complicat, però ara estem il·lusionats i feliços”, indica Montoya. Un dels al·licients de l'any vinent serà presenciar el derbi entre els primers equips de la Molletense i del CF Mollet UE, els dos grans clubs de la ciutat. “Serà un al·licient més, però nosaltres haurem de fer la nostra temporada, treballar molt i intentarem competir en una categoria que serà difícil”, assenyala Kiko Montoya.