L'equip de billar Bar Jovent Trànsfugues guanya per segon any la Lliga Molletana de Pool
La 24a edició de la Lliga ha comptat amb 130 jugadors. El Jovent s'imposa als Life Raiders per 135-128, després d'una meritòria remuntada.
L'establiment L'Endroit va acollir aquest cap de setmana la 24a Final de la Lliga Molletana de Pool, la competició de billar que enfronta a diversos locals de la ciutat. En aquesta edició, hi han participat fins a 130 jugadors dels 8 locals que en formen part. En la gran final, el Bar Jovent Trànsfugues ha revalidat el títol de campions al vèncer 135-128 a l'equip Life Raiders. És el segon any consecutiu que el Jovent s'imposa, malgrat que en aquesta ocasió ha hagut de remuntar un mal inici. Tots dos conjunts van demostrar una gran qualitat amb el tac. Per al Bar Jovent Trànsfugues hi ha participat Marc Pi, Juan Cervera i Cata Sorín. Per la seva banda, l'equip Life Raiders estava format per Javi Estéban, Rubén Díaz i Iván Martín, que s'ha proclamat com a Millor Jugador de la Lliga.
Per altra banda, el Bar Jovent Javi s'ha proclamat Campió de Segona, a l'imposar-se al Racó del Txuss 3 pel resultat final de 135-121. Rafa Álvarez, del Jovent Javi, ha estat escolllit com a Millor Jugador de Segona. La Lliga Molletana de Pool és possible gràcies al treball i entrega dels locals participants i a la col·laboració del Restaurant Rivoli, Restaurant Kenfir, Genís Busquets Instal·lacions, Vins Sabau, Futbol Gallery i Car-Audio Pedraza.