El Mercat Vell acull l’’Oktober Torrat Fest’

Durant tota la jornada de dissabte el Mercat Vell acollirà activitats relacionades amb la cervesa, un sopar gastronòmic alemany acompanyat de música en directe i un final de festa amb DJ.

La Colla dels Torrats organitza l’’Oktober Torrat Fest’, una jornada festiva per commemorar la festa alemanya que té lloc durant aquestes dates. Així, durant tot el dia de dissabte el Mercat Vell s’omplirà d’activitats relacionades amb la música, amb la cervesa i el menjar tradicional alemany.

 


La festa s’iniciarà a les 10h amb un taller de cervesa artesanal i un tast de cervesa casolana. També al matí serà el torn per a fer les inscripcions al tast de cervesa internacional que tindrà lloc entre les 18.30h i les 20.30h. El preu dels tiquets és de 12 euros i s’inclou una tapa.

 


A partir de les 20.30h serà el torn del sopar gastronòmic alemany, on es podrà degustar els típics entrepans alemanys amb salses de tota mena. L’’Oktober Torrat Fest’ clourà amb la música d’un DJ a partir de les 22h.

 

 

 

Edicions locals