Josep Monràs: “Treballem per complir el nostre compromís amb la ciutat”
Dilluns l’alcalde de Mollet, Josep Mornàs, es reunia amb la ciutadania dins el cicle de trobades l’Alcalde a prop teu.
La trobada, celebrada a l’Espai Sant Jordi, va començar amb un repàs als diferents mecanismes de participació ciutadana que impulsa el govern de la ciutat. El regidor de Participació Ciutadana, Josep Ramon Bertolin, va explicar quins són aquests canals i l’alcalde va informar en aquesta trobada de la posada en marxa d’un nou canal telefònic d’atenció ciutadana. Es tracta d’un telèfon gratuït, 900 102 091, disponible perquè qualsevol ciutadà pugui parlar directament amb l’alcalde de la ciutat, Josep Monràs.
D’altra banda l’alcalde va desgranar els diferents elements que per al govern de la ciutat formen el “bon govern que demanem els ciutadans i ciutadanes de Mollet; bon govern vol dir transparència, bona gestió, participació, cohesió, proximitat, convicció, consens i diàleg”, va explicar. Concretament, un d’aquests elements és la convicció que ha permès que durant 2014 s’hagi donat suport a prop de 2.100 famílies per fer front a la crisi, treballar per la inserció laboral de 700 persones, ajudar a crear més de 100 empreses, “tenim molt clar el projecte de ciutat que volem: primer les persones, després els balanços econòmics”, va resumir Monràs.
Finalment, l’alcalde destacava la congelació dels impostos municipals per segon any consecutiu i avançava les prioritats amb les que el govern municipal està elaborant els pressupostos per a 2015: rigor, contenció i bona gestió; la protecció als ciutadans que més estan patint els efectes de la crisi, l’activitat econòmica i la creació d’ocupació; i mantenir una ciutat cohesionada amb uns serveis públics de qualitat.