L’Obra Social ‘la Caixa’ estrena campanya de publicitat

La primera campanya de publicitat de la nova Fundació Bancària ‘la Caixa’, realitzada per la prestigiosa agència de publicitat Ogilvy, agraeix i aplaudeix la tasca de totes les persones que fan possible l’Obra Social.

L’últim dia de l’any s’estrena la primera campanya de publicitat de la història de la Fundació Bancària ‘la Caixa’ amb el lema ‘Dedicat a tu’. Amb aquesta campanya l’entitat centra l’atenció en els voluntaris, els col·laboradors, els empleats, els clients i els accionistes que fan possible la seva Obra Social.

 

 

Tal com expliquen els impulsors, “la campanya reconeix, agraeix i aplaudeix la tasca de totes aquelles persones que, en aquests moments de dificultat, permeten a la Fundació Bancària desenvolupar el seu paper com a capçalera del Grup ‘la Caixa’ i continuar al costat dels qui més ho necessiten, per tal de construir una societat més justa i amb més oportunitats per a tothom”.

 

 

En tots els formats (televisió, premsa escrita, en línia o falca de ràdio), l’espot incorpora un «Gràcies» que reforça el missatge d’agraïment i proximitat.

 

 

En paraules del president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, “l’anunci vol ser un sentit i sincer homenatge a totes aquelles persones que amb la seva confiança, amb el seu temps, amb la seva il•lusió, amb les seves energies o amb els seus estalvis fan possible la nostra raó de ser: l’Obra Social. La nostra actuació financera té la seva raó de ser a partir del compromís amb les persones, especialment amb aquelles que més ho necessiten. Segons Fainé, la immensa i transformadora tasca de l’Obra Social no seria viable sense la col•laboració de milions de voluntaris, col•laboradors, empleats, clients i accionistes. A ells, que són l'ànima del Grup "la Caixa", els dediquem en aquesta campanya una sentida ovació”.

 

 

El director general de la Fundació Bancària, Jaume Giró, ha explicat que “la campanya respon a que, encara que molta gent ja ho sap, de tant en tant cal recordar que durant tots aquests anys de severa crisi, "la Caixa", en la seva triple vessant financera, empresarial y social, ha seguit essent al costat de milers de persones que ho necessitaven, reforçant el compromís amb la societat i amb els més vulnerables”.

 

 

Durant l’any 2014 i amb un pressupost de 500 milions d’euros, l’Obra Social ‘la Caixa’ ha aconseguit ajudar més de 260.000 infants que viuen per sota del llindar de la pobresa; ha facilitat més de 95.000 llocs de treball a persones en dificultats; ha ofert tallers i activitats a més de 700.000 persones grans a l'any; ha acompanyat a més de 65.000 pacients al final de la seva vida; ha donat suport a la investigació amb 90 milions d’euros i ha acollit més de 4 milions de visites als seus centres culturals i científics i a les exposicions itinerants.

 

Edicions locals