Monràs: “Estimo a la meva ciutat i sempre he treballat de valent, amb honestedat i pensant en les persones”

Divendres el Mercat Vell s’omplia de gom a gom per assistir a la presentació del candidat socialista a l’alcaldia de Mollet, en Josep Monràs.

Més de 300 persones assistien divendres a l’acte de presentació de l’alcaldable pel PSC, l’actual alcalde de la ciutat, Josep Monràs. La presentació la iniciava el fill de Monràs, en Cèsar Monràs, tot lloant la feina del seu pare i els valors transmesos. “Per gestionar una ciutat cal estimar-la i us puc assegurar que el meu pare s’estima Mollet”. A partir d’aquí totes les intervencions van seguir el mateix fil conductor: l’estima per la ciutat i per les persones que la formen.

 


Una molletana vinculada amb el PSC que enguany exercirà per primera vegada el dret a vot, la Maria Escura, declarava estar “orgullosa de ser de Mollet, una ciutat gestionada per gent que estima el que fa i es lleva cada matí amb ganes de millorar les nostres vides”.

 


El regidor socialista, Josep Ramon Bertolín, definia a Monràs com una persona que “cuida dels seus amb fortalesa , valentia, estima i passió”, en definitiva, “una persona amb ulls d’enamorat que vol el millor per Mollet”.

 


El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, també present durant l’acte de presentació de Monràs, demanava el suport de tots els molletans per “seguir recolzant a Monràs, qui ha ofert generosament el seu temps i la seva dedicació per la ciutat”. També, el definia com “una persona preocupada pel benestar dels altres”.

 


De la seva banda, l’actual alcalde i candidat a l’alcaldia pel PSC explicava que es presentava per quatre motius: “cal treballar quan se’ns necessita i no rentar-se les mans en moments de dificultats”; “tinc el suport familiar”; “el meu partit m’ha demanat que em presenti i m’ha demostrat la seva estimació”; i “tinc el recolzament de la gent del carrer”.  També, Monràs recordava als ciutadans que “en qualsevol moment que em trobeu per carrer podeu aturar-me i explicar-me què us preocupa o consultar-me qualsevol qüestió. I finalitzava la seva intervenció dient que “estic enamorat de la meva família, de la meva ciutat i us estimo”.

 

 

Edicions locals