L'ADHEC comença a preparar la campanya comercial de Nadal
L'entitat organitzava aquest dissabte una fira de botigues al carrer al centre de Mollet
L'ADHEC ja ha començat a preparar la campanya comercial de Nadal, que preveu que es pugui assemblar més a les campanyes prepandèmiques que la de l'any passat.
Pendent encara de les possibles limitacions que es puguin establir en funció de les dades epidemiològiques, el president de l'ADHEC, Lluís Farré, avança que la intenció és recuperar el trenet de Nadal. El trenet, un clàssic de les últimes campanyes nadalenques a la ciutat –excepte l'any passat–, faria un recorregut pels principals eixos comercials de la ciutat per apropar així els consumidors al comerç local. Una altra de les propostes per a aquest Nadal comercial és l'organització d'una fira d'objectes de regal i nadalencs, que se celebraria el 17 i 18 de desembre. "Hi ha moltes ganes, les botigues estan esperançades amb la propera campanya", explica Farré, que destaca el paper que està fent l'ADHEC en el sector. "L'associació ha aconseguit fer una unió molt forta del comerç a Mollet i ja tenim 250 associats de tota la ciutat", indica.
Botiga al carrer, per escalfar motors
Com a prèvia a la campanya de Nadal, dissabte una trentena de comerços de la ciutat van participar en la celebració de la Botiga al carrer, organitzada per ADHEC i l'Ajuntament de Mollet, a les rambles i el carrer de Barcelona. Els establiments de roba i complements van ser els més presents, tot i que també van participar-hi d'altres sectors com el de l'estètica i altres serveis. Segons Farré, la fira, on es podien trobar productes de temporada però també altres amb descomptes, va ser un èxit de públic i com a mostra destaca els més de 300 infants que van participar en un joc organitzat per ADHEC per buscar el personatge Mr. Crisis entre les parades participants.